vizuálna identita
Klient sa rozhodol otvoriť nové kvetinárstvo v regióne. Oslovil nás s prosbou o pomoc pri vytváraní loga. Po prvotnom stretnutí bolo jasné, že má presnú predstavu toho, čo chce docieliť. Logo malo reprezentovať cit, emóciu, lásku ku kvetinám a detailnú prácu ktorú floristky každodenne odvádzajú. V iných prípadoch by sme navrhli logo o čosi jednoduchšie a prehľadnejšie, ale pri tomto projekte sme chceli navrhnúť logo dekoratívneho charakteru, ktoré vystihuje hodnoty firmy Kvetinový dom.
vizuálna identita
Na základe vzájomnej spokojnosti pri tvorbe loga bolo len otázkou času, kedy budeme spoločne pokračovať v budovaní komplexnej vizuálnej identity. Tak ako každý podnik na námestí aj tento potreboval polep výkladu, nasledovali tlačové propagačné materiály od vizitiek, cez nálepky a darčekové poukazy až po kampaňové letáky a billboardy.
webstránka
V dnešnej dobe je webstránka jeden zo základných kameňov prezentácie každej firmy. Po dôslednom rozhovore a porade sme navrhli klientovi začať budovanie online prezentácie formou šablónovej stránky, postavenej na systéme Wordpress. Na začiatok je toto správna cesta pre každý začínajúci projekt, ktorý neočakáva krátkodobú návratnosť. Nasledovali hodiny nastavovania, vyskladávania, dizajnovania a spúšťania.
S výsledkom boli všetci tak spokojní, že na seba upgrade na e-shop nenechal dlho čakať. S asi pol ročným odstupom sme na podnet klienta rozšírili prezentačný web o podstránky týkajúce sa e-shopu a Wordpress o plugin Woocomerce, na ktorom je postavený celý nákupný systém.
Novospustený e-shop už príjma prvé objednávky a nám neostáva nič iné ako popriať nášmu klientovi úspešne pokračovanie podnikania a veľa spokojných zákazníkov.